perjantai 18. syyskuuta 2015

Apua!

Vaikka tää liikkuminen ja terveellinen ruoka on kivaa, niin nyt on tullut yksi aika ikävä juttu vastaan. Tai siis iholle.


Mä kuulun niihin ärsyttäviin paskiaisiin, joiden ei tarvitse meikata. Ja en siis meikkaakkaan juuri koskaan, vain oikeastaan silloin, kun lähden johonkin bailaamaan. Mulla on aina ollut todella hyvä iho, mitä nyt poskissa on vähän coperosaa. Näppyjä saan silloin tällöin yhden (just tietenkin keskelle ostaa), siinä kaikki. Rusketun helposti, en pala ja pesen naamaani vain vedellä, perään sutaisen niveaa. Silloin tällöin käytän kasvovettä, kasvonaamiota ja kuorin ihoa. Mulla ei siis ole mitään  rutiinia naaman hoidossa.


No, tän urheilun ja aineenvaihdunnan vilkastumisen myötä, mulle on alkanut tulemaan finnejä. Mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Ja satunnaisesti syöty suklaa nostattaa finnin naamaan. Joten, kysynpä vaan, että mitäs nyt??? Pitääkö mun alkaa läträämään joidenkin puteleiden kanssa? Sillä en millään jaksais...


Ripset käyn laittamassa noin 3-4 viikon välein. Se riittää mun rutiiniksi ja sopii hyvin tälläiselle ruuhkauvuosia elävälle mutsille. Aina herätessä on jo valmiiks ihan prinsessan näkönen (NOT), tosi kätevää kun menee aamulla viiteen töihin. Käyn laittamassa ripset Beauty Desing By Taijalla, Taija on ihan huippu! Jos saisin pitää kynsiä, niin varmasti ne tuolla laittaisin. Käykää vaikka katsomassa facebookista.

Mutta, mitäs mä nyt alkaisin naamaani sutimaan?? Oisko teillä suosituksia?

Ps. mun nenä näyttää hassulta näissä kuvissa. No, ihan sama, mulla on leuassa finni.




4 kommenttia:

  1. Sain oman näppyläisen ihoni parempaan kuntoon kun aloin käyttää kuivan ihon tuotteita: puhdistusmaito ja kasvovoide. Kun iho on kuiva se yrittää itse saada siihen rasvaa ja kosteutta ja pukkaa näppylää!

    VastaaPoista
  2. Biothermin kosteuttava kasvovesi toimii mulle siksi ainoaksi kauneusrutiiniksi. Miulla on aivan samanlainen helppo iho, pesun jälkeen taputtelen vaan sitä naamaan enkä ole tarvinnut kosteusvoiteita joita aikasemmin meni rutkasti. Ja vaikka pullo maksaa melkein 30 e niin miulla riitti vuodeksi kerran päivässä käytettynä. Ei tartte rasittaa rasvoilla.

    VastaaPoista
  3. Kokeile Meine Basea! Edullista eikä turhia kemikaaleja.

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!