perjantai 8. toukokuuta 2015

No se juttu!

Mä haluan muuttaa.

 Tällä hetkellä asutaan luhti-rivitalo-mikälie kämpässä ja tää on mun ihka oma ja ensimmäinen asunto. Tai siis pankinhan se suurimaksi osaksi on, haha. Asunto on kaksio, makkari, kylppäri ja sauna, vessa ja tupakeittiö. 48 neliötä. Oon jo pitkään haaveillut isommasta asunnosta, missä olisi erillinen keittiö, sillä jääkaapin surinan kuunteleminen öisin ei oo vaan mun juttu... Meille riittäisi aivan mainiosti kaksio, jossa olisi oma keittiö. Jimi saisi oman huoneen ja mää voisin jatkaa eloani telkkarin kanssa, plus mulla olisi oma keittiö! Ehdottomasti haluaisin kerrostaloon, koska a. jaksoin leikata nurmikon viime kesänä peräti kahdesti, kukkapenkkiin en koskenut, b. sauna toimii varastona, c. oon citygirl ja tykkään ihmisistä, d. jos kuolen, joku löytää mut nopeasti (ainakin toivottavasti!!!).





Ja tiiättekö mitä? Mää olen löytänyt jo sen asunnon! Se on muutaman kilometrin kauempana keskustasta, kun tämä nykyinen. Aivan vieressä on metsä, pururata, puisto, koulu, päiväkoti, mummila, muutama kauppa, bussipysäkki ja pihasta löytyy leikkipaikka. Mun asunto on myös arvokkaampi, kuin tämä tuleva, joten sekään ei olisi yhtään huono homma. Neliöitä lähes kymmenen enemmän, remontoitu, iso keittiö, kivalla alueella, paljon lapsiperheitä. Ainut miinus on ylin kerros ja hissitön talo, mutta sekään ei ole enää mahdottomuus, kun rattaita tarvitaan niin vähän. Itse asiassa oon jo asunut siinä talossa aiemmin. Kun muutin pois kotoa, asuin samassa rapussa alimassa kerroksessa yksiössä.





Oon aivan innoissani, kuten arvata saattaa. Oon tutkaillut jo about kaikkien kauppojen sohvat ja tapetit :D. Ensi viikolla varaan ajan pankkiin ja pyydän arvion tästä asunnosta. Kun kaikki on kunnossa, niin sitten kämppä vaan myyntiin ja odottelemaan! Toivottavasti menee nopeasti. Just sanoin, että ootan vielä pari vuotta ennen kun myyn ja nyt kävikin näin. Oon onnellinen.

1 kommentti:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!