torstai 9. huhtikuuta 2015

Nivea Sun

Ennen reissua sain testiin Nivealta aivan uudelaisia aurinkovoiteita. Kuten aiemmin mainitsin, niin Nivean aurinkovoiteet ja niiden tuoksu, on aina kuuluneet meidän lomaan. Ja tämä reissu ei ollut poikkeus! Käytän muutekin aina Nivean voiteita, niin kasvoihin kuin kropallekkin. Mulla on aina kaapissa NIVEA Creme:ä ja NIVEA Soft:ia ja ne on mun iholle juuri oikeat tuotteet. Oon kokeillut muitakin, mutta näissä hinta ja laatu on kohdillaan.
 
Kun matkaan lähtee neljä naista, niin rasvalla lotraaminen on ihan taattua. Koko kööri rasvaili itseänsä näillä seuraavilla tuotteilla:
 
 
1. NIVEA SUN Protect & Refresh Sun Lotion
2. NIVEA SUN Protect & Refresh Invisible Cooling Sun Spray
3. NIVEA SUN Protect & Bronze Tan Activating Protecting Oil
 
Mun ehdottomaksi suosikiksi nousi numero yksi, eli voide. Se sisältää Mentolia ja viilenti ihanasti auringossa kuumunutta ihoa. Iho ei myöskään jäänyt tahmeaksi ja tuntui koko päivän juuri rasvatulta. Aamulla rasvasin koko kropan aina kerran ja muutaman kerran lisäsin päivän aikana rasvaa, lähinnä kasvoihin, selkään ja hartioille. Taisi olla muidenkin lemppari, sillä loppui kesken!
  • Tahmaamaton
  • Kosteuttava
  • Antaa raikkaan tunteen
  • Vedenkestävä
  • Suojakerroin 20, suositushinta 13,90 €
Mun siskon (joka inhoaa rasvaamista) lemppari oli numero kaksi, eli suihke. Tätä mä kuljetin mukana rannalla ja suihkuttelin siellä. Ihanan viilentävä ja kuivui ihan super nopeasti! Myöskin pullo oli kivan kevyt, joten kulki mukavasti mukana kassissa. Iho jäi käytön jälkeen viileäksi ja pehmeäksi, ei tahmasta tietoakaan. Tämäkin puteli suihkittiin viimeiseen pisaraan asti.
 
  • viilentää
  • ihoa pehmentävä vaikutus
  • hyvä suojakerroin (30)
  • kevyt kantaa mukana
  • helppo levittää (eli suihkutella) ihan yksikseenkin
  • Suositushinta 14,90 €
Öljyä, eli numero kolmosta, käytettiin kun otettiin ihan tosissaan aurinkoa, eli grillattiin itseämme. Mä tykkään kyllä öljyistä ja tämä meneekin ehdottomasti mun kesän rantapäivien must have listalle. Aivan ihana tuoksu, helppo levittää. Viimeisenä päivänä käytin vain tätä öljyä ja vau minkä rusketuksen se sai aikaan! Oon vielä kotonakin lotraillut tällä ja tuoksun vieläkin ihan "lomalle".
 
  • Aktivoi ihon luonnollista ruskettumisprosessia
  • Suojaa ihoa
  • Kevyt ja tahmaamaton
  • vedenkestävä
  • Suojakerroin 30, suositushinta 14,90 €
  • Saatavana myös voiteena!
Käytättekö aurinkovoiteita vain ulkoimailla vai myös Suomessa? Nämä Nivean uutuudet tulivat juuri huhtikuun alussa kauppoihin ja voin kyllä lämmöllä (ja palamattomalla, kauniisti ruskettuneella iholla) suositella!
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!