sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Hei hei mitä kuuluu

Eipä oo tullut taas hetkeen kuulumisia päiviteltyä.
 
 
Huhtikuussa:
  • Palattiin lomalta
  • Jimi on viettänyt aikaansa (ja öitä!) isin luona, mä oon ottanut rennosti

  • Kävin vähän tuulettUmassa messuilla ja Ikeassa
  • Ollaan herkuteltu paaaaljon
  • Meillä on ollut mahatauti JA flunssa, molemmilla
  • Oon saanut muutaman synttärilahjan jo, iiik


  • Oon vähän sisustanut ja haaveillut uusista jutuista
  • Aloitin uuden projektin, josta ihan varmasti kuulette tulevaisuudessa lisää!
  • Ja tietty täällä on vietetty ihan tavallista arkea: koti-päiväkoti-työ-päiväkoti-koti-rallia
 
 Ja vielä loppuun: Jimi oli viikonlopun Oulussa sukuloimassa. Mitäs mää tein? Nukuin 15 tuntia putkeen, P-A-R-H-A-U-T-T-A.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!