lauantai 14. helmikuuta 2015

Ihan parhaita hius hommia

Oonhan kertonut teille Annesta? No kyllähän mä olen!
 
Anne on mun vakkari kampaaja. Lähes neljään vuoteen en oo asioinu muualla ja ikinä en ole poistunut tyytymättömänä. Välillä olen antanut vapaat kädet, välillä olen kertonut tarkasti mitä haluan. Ja sekin on varmaan jo mainittu, että Anne laittaa myös meidän perheen muiden naisten hiukset. Ja nyt Jiminkin, sillä minähän en osaa toisten tukkia leikata.
 
Kokosinpa tähän vähän kuvia, että millaista jälkeä olen itse saanut Annen käsittelyssä. Olkaapa hyvä!
 

 
 
 
 
 
Ja vielä vikaks, Annen leikkaama Jimin tukka.
 
 
Anne lupasi uusille asiakkaille 30% alennuksen, kun vinkkaatte lukevanne mun blogia. Ei muuta kun varailemaan aikaa, täältä (linkki) löydät yhteystiedot. HOP HOP!
 


2 kommenttia:

  1. kauan tämä on voimassa ja pitääkö annelle varata aika puhelimella soittamalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On voimassa toistaiseksi ja puhelimitse varataan aika :)

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!