torstai 4. joulukuuta 2014

Ja paketista paljastuu...

Oon tosi malttamaton lahjojen antaja. Mun perhe NAURAA mulle, kun annan tai kerron lahjat jotain kuukautta etukäteen :D Tykkään ilahduttaa muita! Jimille mun on ihan turha kertoa mitään lahjoja ja ne polttelee tuolla kaapissa ihan kamalasti - halusin jo päästä ite leikkimään... Joten paljastan ne teille, jos se helpottais tätä tuskaa. Ja jos joku sais ideoita omaan lahjalistaansa ;)
 



 
Lahjoja onkin jo neljä! Se on aika paljon suunnittelemani yhden sijaan... No onpahan pukille enemmän hommia! Kaikki on sellaisia, millä voidaan yhdessä leikkiä. Jimi tykkää kovasti muumeista ja aina muumin nähdessään sanoo paapaa. Kun telkkarista kajahtaa muumien tunnari, minimies syöksyy salamana katsomaan ja laulamaan "paapaaamamaammapapaaapaa". Meillä on yksi muumi-kirja, mitä luetaan noin 25 kertaa päivässä: Jimi tuo kirjan mulle, sanoo "tätä" ja kiipeää syliin. Toivottavasti näistäkin tulee uudet lempparit :)
 
Duploja meillä ei oo yhtään, mutta kyläillessä ne on ollut mieluisia. Varmastikkin tulee koko joulu rakenneltua ja nää on mun mielestä pitkäikäisiä leluja! Yksi Lego-auto saatiin Ruotsin tuliaisina ja sillä on ajeltu sisällä ja ulkona, sängyssä, kylvyssä...
 
Oon hommannut jo kaikkilahjat ja hoitanut askartelut (viime yönä tein ison pellin konvehteja :D). Seuraava hyvän fiiliksen-projekti on saunan raivaaminen, turhien tavaroiden kiertoon laitto ja joulun eväiden suunnittelu. Ihanaa kun joulu on jo kohta täällä!!!
 
Mitäs teillä toivotaan pukilta?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!