keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Mamma reivaa

Huh huh mikä olo! Kyllä taas muistaa (ehkä) ensi kerralla, että kannattaa juoda ihan vaan vettä.
 
 
Meillä oli eilen työpaikan virkistys iltamat. Oli kivaa kerrankin vetää päälle sitä parempaa seppälää ja sutia naamaan muutakin kuin ripsaria. Jimi lähti mummilaan yökylään ja minä otin suunnaksi jäähalllin, missä meille oli luvassa hockeynight. Ensiksi nautittiin kuitenkin Ravintola Hurrikaanin ruoasta. Ja juomasta.
En muista taas, että millonka sitä olisi tullut juotua, joten parin siiderin jälkeen olin jo huppelissa :D Juttu luisti, ehkä vähän liiankin vauhdikkaasti ja oon nauranut vatsalihakset kipeäksi eilen. On mulla vaan hauskoja työkavereita, kiitos teille vielä eilisestä!
 
Jyp - Saipa, peli päättyi 3-3
 
 
Lätkän jälkeen otettiin suunnaksi Revolution ja nestemäiset eväät. Jossain vaiheessa meno alkoi olla jo aika villiä (ainakin mulla, haha) ja siirryttiin yökerhoon laulamaan karaokea ja bailaamaan. Tai huojumista se taisi olla.
 
 
 
Lähdin onneksi ihan suht ajoissa kotiin (kolmen aikoihin, ups), nappasin mukaani pizzan ja hyppäsin taksiin. Kotona mua odotti ihanat puhtaat lakanat joihin kääriytyä unille. Tää päivä on ollut yllättävän iisi, mitä nyt päätä jomottaa ja janottaa ja särkee kaikkialta. Mulla ei ole koskaan ollut mitenkään pahoja darroja, mutta näin vanhemmiten olo on alkanut olemaan kuitenkin ihan karsea. Hitto kun sitä ei muista sillon jo yöllä ja vaihda suosiolla vesilinjalle.
 
Kivahan se on vällillä käydä jossain! Ja vähän heittää aivot narikkaan. Tässä vaiheessa iltaa päässä ei kyllä pyöri muuta kuin silmät, joten sweet dreams!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!