perjantai 3. lokakuuta 2014

Ulkoilu hommia

Se on ruska nyt! Mihin katosi syyskuu ja ihana syksy? Nyt alkaa pitkä pimeys, lehdet putoaa puista ja ilmat viilenevät. Onneksi tällä viikolla on ollut vielä lämmintä ja kauniin aurinkoisia päiviä. Yhtenä päivänä käytiin kiertämässä Jyväs-järveä ja toisena hiihtomaassa eväsretkellä.
 

Hahaha! Osaa se citygirl tehdä tuletkin!

 
Mun mielestä kun aletaan "eräjormailemaan", niin pitää olla hyvät eväät mukana. Ja kyllä, mulle (ikuiselle ja paljasjalkaiselle citygirlille) laavulle käppäily ja tulen tekeminen on eräjormailua. Tsih. Kaupassa muistelin omaa lapsuuttani ja mietin, että mitäs ulkoillessa pitää ottaa evääksi. Reppuun päätyi kuumaa kaakaota, sämpylöitä, pillimehua, munkkeja, makkaraa ja suklaata.
 
 
 
 
Mukaan olin jo edellisenä päivänä pyytänyt Katriinan ja Nean. On niin hellyyttävää katsoa Jimin ja Nean leikkejä, Jimi mongertaa omaa kieltään ja Nea puhuu Jimille sujuvasti omia juttujaan. Jimi seuraa Neaa, haluaa halata kaveria ja välillä on näyttänyt jopa siltä, että pussatakkin!
 
 
 
Mukaan napattiin vielä mun vanhempien koira Bono. Siinäpä riitti metsän, tulen ja eväiden lisäksi pikkuisilla ihmeteltävää. Päivä oli kerrassaan mukava, juttua taas riitti ja lapset leikkivät. Katsoin Jimiä touhuissaan ja totesin Katriinalle, että milloin mun pojasta tuli noin iso?
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!