torstai 2. lokakuuta 2014

Tule joulu kultainen

Mulla on joku kauhea joulun odotus käynnissä. Oon ihan fiiliksissä joulusta! Se alkoi tosta pimeydestä. Oli niin ihanaa polttaa kynttilöitä (mun lapsuuden kodissa poltettiin kynttilöitä aina jouluisin) ja juoda teetä. Sitten ostin ihan huiput piparimuotit ja haavelin leipomisesta Jimin kanssa. Harmi, että Jimi ei osaa vielä leipoa pipareita...

Tällä viikolla havahduin, kun haalin kaupassa kärryihin joulun tuoksuisia kynttilöitä, että ei hitto, nyt ON KOHTA VASTA LOKAKUU! Mitä täällä oikein tapahtuu??? Eikö nyt oo vielä vähän liian aikaista? Luin kyllä yks päivä Facebookissa, kun ystävä kertoi hankkineensa jo ekat joululahjat. Mää ootan, että pääsen hankkimaan ekan KINKUN :D
Oon nähny jo unia joulukuusista, joulukoristeista, jouluruoista (kinkkua ja perunalootaa, oioioi), joululahjoista, glögistä ja laulanut salaa vähän joululauluja...

Viime vuonna meillä oli lahjaton joulu, sitä edellisenä hankin kaikki lahjat kirppareilta. Tänä vuonna haluaisin tehdä itse, hankkia kirppareilta, käsityöläisiltä ja antaa lahjaksi ruokaa. Oisko muita kivoja ideoita? Pakko alkaa jo miettimään, sillä haluan ilahduttaa mun läheisiä. Onko muita pöhköjä jouluun hurahtaneita?


4 kommenttia:

  1. Todellaki on!! Pitkästä aikaa tuntuu, että itsekin odotan joulua ehkä enemmän kuin koskaan! Ja muutaman ostetun lahjan lisäksi olen jo aloittanut itse tehtävien lahjojen valmistuksen :). Niin ja joulukorttivermeitä olen myös jo hankkinut!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee en oo ainut! :D Määkin aina suunnittelen kaikkia hienoja mitä voisin tehdä lahjaksi ja sitten.. ne ei oo yhtään sellasia kun niiden piti olla :D

      Poista
    2. Joo tuttu tunne :D, ja lisäksi ei kerkee tehä puoliakaan niistä mitä suunnittelee... mutta toisaalta, se suunnitteluhan se onkin parasta koko hommassa! ;)

      Poista
    3. Joo niin onkin ♥ Viikkoo ennen iskee hirvee ressi ja paniikki!

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!