sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Omituinen akka peilissä

Aamulla katsoin itseäni peilistä ja mietin, että kukahan kumma tuossakin on? Iho oli ihan kulahtaneen värinen, tukassa jäätävä juurikasvu, silmien ympärillä mustat renkaat ja silmäpussit pullotti somasti poskien päällä. On ollut vähän väsähtänyt olo ja sen kyllä huomaa...
 
Jotenkin ajattelin, että musta ei tuu ikinä sitä kulahtanutta mutsia, joka hiihtelee ympäri kyliä verkkareissa ilman meikkiä. No, todistusaineisto kertoo jotain ihan muuta. Millonhan oon edes viimeksi meikannut? Työ ja äitiys = liian vähän aikaa laittautumiseen. Töihin en todellakaan viitsi meikata, kuumassa ja kosteassa keittiössä kaikki suttaantuu naamalle, ainakin mulla. Ja tukka, turhahan sitä on laittaa, kun töissä vetäset jonkun lätsän päähän kuitenkin. Jotenkin myös mukavuudenhalu on nostanut päätään ja päälle valitaan jotain mukavaa ja käytännöllistä.

Aloitin tän kaunistautumisen sisältäpäin, aamiaiseksi smoothieta!
 
Mitä mulle on tapahtunut? Ennen meikkasin päivittäin, värjäsin hiukset joka kuukausi, oli pidennykset hiuksissa ja rakennekynnet (aina kun töiden puolesta pystyi pitämään), korkkarit jalassa ajelin pyörälläkin ja vaatteet oli tarkkaan mietitty. Nykyään sitä katsoo vaan, että onhan ne vaatteet puhtaat :D. Haluaisin tuntea itseni taas nätiksi! Valita kivat vaatteet ja pukea saappaat!
 
Ensi viikolla aion varata ajan kampaajalle ja johonkin naaman kursimiseen. Aion ehkä ottaa ripsipidennykset, oon sen ansainnu. Vaate ongelmiin ei oo kyllä tulossa helpotusta, ostin just Jimille monella sadalla eurolla talvikamppeita ja mun omat jää nyt ostamatta, mielummin laitan loput rahat tähän päähän.

Jimiä ei kulahtanut äiti paljon nappaa...

Ulkona on ihan kaamea keli, vettä tulee ja on pimeää. Töihin pitäs lähteä kohta ja oon vieläkin yökkärissä tukka takussa täällä. Pyykitkin pitäs laittaa kuivumaan ja ja ja ... Taidan lähtee ettimään niitä puhtaita verkkareita.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!