sunnuntai 5. lokakuuta 2014

4.10

Menin perjantaina ja lauantaina aamulla viiteen töihin. Eilen kun pääsin töistä kotiin, niin mun silmät ei meinanneet pysyä mitenkään auki. Jimiä hoidosta hakiessani pelkäsin, että nukahdan rattiin :D Päikkäreitä ei kuitenkaan ollut luvassa, joten jotain piristystä piti saada. Käytiin kaupassa ostamassa MULLE herkkuja. Jimi sai kotona yhden karkin, koska se oli tippunut lattialle, hahaa. Sen jälkeen Jimi onkin aina osoittanut pöydällä olevaa karkkikippoa ja sanonut tätä tätä! Mun täytyy äkkiä syödä ne pois.
 
 


Pyöräytin tortilla lätyistä uunissa pizzoja ja otin puhelun siskolleni, että SYÖÖMÄÄN! Loppupeleissä söin yhden pikku pizzan ja muutaman karkin. Herkkujen himo meni nopeasti ohi. Kun Jimi lähti nukkumaan, linnottauduin koneen kanssa sänkyyn, höpöttelin puhelimessa ja katselin netflixistä leffoja.
 
Joulun tuoksuiset kynttilät, hihihii.

Lasipullossa todellakin parempaa!
 
Lopultakin nukahdin ja sainkin nukkua aamuun asti, mikä on ihme, sillä Jimille on tulossa NELJÄ hammasta. Työviikko on nyt taputeltu ja tänään on jo alettu leipomaan yhtä kivaa juttua, jonka esittelen myöhemmin. Jimi meni just päikkäreille, sen jälkeen syödään ja ulkoillaan, iltapäivällä me mennään leipomusten kanssa mun vanhemmille syömään sisäfilettä, oioioioi! Tarkoitus olis vielä ehtiä näyttää imuriakin tälle kämpälle.
 
Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!