tiistai 5. elokuuta 2014

Aina on aikaa hemmottelulle

Tykkään tosi paljon Lumenen tuotteista ja mun alennusmyyntien saaliista löytyikin ylläri ylläri Lumenea.
 

 
Oon ihan lovena tohon Deep-cleanisin peat maskiin! Mun iholle todella passeli ja kuinka ihanaa on vedellä tota työpäivän päätteeksi naamalle. Naamio viilentää kivasti ja vie kaikki päivän aikana tarttuneet rasvat mukanaan (ja keittiöhommissahan sitä rasvaa oikein kerääntyy iholle). Muuten oon kyllä todella laiska ihon hoidon suhteen, mutta tää on päässyt vakkari käyttöön mun kaappiin. Tykästyin niin paljon, että hamstrasin toisenkin putelin!
 
Toinen iloinen löytö oli Lumenen Natural code-sarjan kynsilakka sävyssä Spring spirit. Kesäinen turkoosi on koristanut puolet kesästä varpaita. Tätä lakkaa on sudittu menemään kohta pullollinen ja eräänä iltana mökillä sitä laitettiin kolmen sukupolven naisten varpaisiin oikein urakalla. Ainut miinus on se, että tätä joutuu levittämään kolme kerrosta, että väri on tarpeeksi tumma.
 
 
Tää ilta meni kynsiä lakkailessa ja nauttiessa naamiosta, kattelin samalla Sinkkuelämää ja nautiskelin hedelmäsalaattia. Huomenna suunnataan nokka kohti mökkiä ja sitten minä riennän iltavuoroon. Hyvää yötä!
Rakkaudella Lola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!