sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Oma huone

Eilen kun pääsin töistä, olin niin tööt, että heti tilaisuuden tullen kirjaimellisesti sammuin. Heräsin keskellä yötä täysissä pukeissa meikit naamalla :D Kyllä tää helle nyt koettelee..
 
Muutama kuukausi takaperin vaihdettiin meillä järjestystä niin, että Jimi sai oman huoneen ja mun sänky siirtyi olkkariin. Nyt oon ehtinyt jo vähän laittaa huonetta, muutama juttu puuttuu. Verhot pitää vielä lyhentää ja silittää, seinälle on tulossa muutama juttu ja yksi hylly. Nappasin nyt kuitenkin jo kuvia, koska olin niin tohkeissani!
 
Pinnasänky on Ikeasta ja ostettu käytettynä. Valkoisissa laatikoissa on Jimin pyyhkeet ja lakanat. Lipastossa on kaikki Jimin vaatteet, mutta oon ajatellut hommata valkoisen lipaston ja myydä tämän pois.

Matto ja kori leluille ovat uusia hankintoja HM:ltä. Ylin taulu on ollut Herra M:n huoneessa lapsena, aion kehystää sen uudelleen. Keskimmäinen taulu oli lahja Jimin kummilta ja alin on löytö kirpparilta.

Isomman pupun ostin Pentikiltä vain muutama päivä ennen Jimin syntymää; se kulkee aina mukana. Pieni Pentikin pupu on lahja kummilta. Seinällä oleva lamppu on myöskin ollut Herra M:n lapsena ja unisieppari ikkunassa Herra M:n hankinta.

En oikein tiedä mitä tekisin noille kaapinovissa oleville sisustus tarroille. Oon ne laittanut siihen jo 5 vuotta sitten, mulla oli niissä aiemmin kuvia. Mitäpä ootte mieltä?

Valokuvia en oo vaan saanu aikaiseksi teettää, se onkin ollut tässä työn alla. Sänky oli aiemmin meillä sohvana ja nyt on sitten vieraita varten Jimin huoneessa. Tai oikeastaan minä menen siihen nukkumaan kun vieraita jää yöksi :D
Kaikki sängyllä olevat tyynyt on HM:ltä. Eläinkuvioituihin on tarkoitus ostaa vielä uudet sisustat.


Hyvin näyttää oman huoneen omistaja viihtyvän... tai sitten ei :D
 
Rakkaudella Lola

4 kommenttia:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!