tiistai 1. heinäkuuta 2014

Blogikirppis Jyväskylässä 2.8 !

Ihana Katriina on taas laittanut hihat heilumaan ja alkanut järkkäämään meille blogikirppistä! So cool! Mulla onkin kaikki kaapit, pöydät, varasto ja laatikot taas täyttyneet tavarasta, joten parempaan saumaan ei ois voinu tämä tulla :).
 
Blogikirppis järjestetään 2.8 kello 11-16 osoitteessa sorastajantie 1, toisessa kerroksessa armeijakaupan yläpuolella. Tiloissa toimi aiemmin Katriinan Kauppa ja kirpputori, niiden toiminta on loppumassa, joten myös kaupan kalusteita ja somisteita on myynnissä, mm. mallinukkeja, pöytiä, lamppuja ja paljon muuta!. Mielenkiintoisia yhteistyökumppaneitakin on paikalle saapumassa ;)



Itse odotan tapahtumaa innolla! Oon niin kirppis ihminen kun olla vaan voi, että mun on pakko päästä tsekkaan muidenkin tarjonta. Toisten mukana olevien bloggaajien postauksista oon vähän jo kurkkinut mitä muut tuo ;) Mun pöydästä löytää vaatteita (mun, meidän porukoiden ja Jimin), sisustus tavaroita, laukkuja, kenkiä yms. Tulkaahan katselemaan ja ostelemaan! Ja hei, varaa oma pöytä sähköpostilla osoitteesta hetkiäblogi@gmail.com, hinta pöydälle ja rekille 15€!

Toivottavasti nähdään siellä,
Rakkaudella Lola

Ps. Käy tykkäämässä tästä blogikirppiksen facebook-sivusta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!