lauantai 7. kesäkuuta 2014

Terkkuja Raahesta!

Eilen kun kello löi kolme iltapäivällä ja mun työt loppu, niin otettiin suunnaksi Oulu. Äiti oli pakannut kimpsut ja kampsut sekä Jimin asuntoautoon, joten me ollaan nyt oltu teiden tukkona :D Eilen mentiin illalla mun tädin luokse yöksi, tänä aamuna tehtiin pika visiitti mun isän luo ja sitten otettiin suunnaksi Raahe ja SUKUJUHLAT. Mulla on ihan kaiken kaikkiaan tosi iso suku ja äidin äidin suvulla on ollut tapana kokoontua joka kesä näkemään porukalla. Muistan pienenä monesti olleeni näissä kemuissa, mutta viimeksi varmaan 10 vuotta sitten. Tässäpä meille uusi kesäperinne, sillä olihan Jimin nyt päästävä vähän sukujuhliin ;). 


Koko päivä on ollut täynnä touhua, ihmisiä, ruokaa, aurinkoa ja lämpöä. Jimi ei vaan nukuta... Tuossa se pyörii matkasängyssä ja minä istun koirien kanssa etupenkillä odottelemassa. Jääkaapissa on mulle yksi kylmä siideri ja sauna on lämmin.


Rakkaudella Lola

3 kommenttia:

  1. Missäs sitä ollaan kun blogi ei päivity? :D käyn joka päivä vilkaseen.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I`m so sorry! On ollut nyt niin paljon hommia, että en oo vaan ehtiny :( myöskin kameraton elämä vähän verottaa :/ mutta yritän palata asiaan mahdollisimman pian!

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!