perjantai 2. toukokuuta 2014

Uutisia !

Tulin pikaisesti päivittämään kännykällä kuulumiset. Kuvia en oo ottanu ja tänään kun oli tarkotus kuvata meidän uutta hankintaa, niin kamera sanoi error, argh..

Mutta siis meillä tapahtuu nyt isoja muutoksia! Sain töitä!! Oon niin iloinen!!!! Työ on juuri sitä mihin oon kouluttautunut ja todellinen unelmien täyttymys :) Tästä johtuen onkin pitänyt alkaa suunnittelemaan vähän kuvioita uusiksi, sillä aloitan hommat jo ensi viikolla. Jimi ei mene tarhaan, vaan mummilaan ja isänsä luokse hoitoon, mikä onkin oikea unelma ratkaisu. Musta on ihan huippua, että mulla on näin huippuja ihmisiä ympärillä, jotka mahdollistavat töihin paluun.

Tää viikko on mennyt vappua juhlistaen, perehtyen ruokaan ja treenaten. Tänään käytiin kirpparilla ja kaupungilla pyörimässä. Nyt sen huomaa, että Jimi ei enää niin hyvin viihdy rattaissa, vaan liikkumaan pitäisi päästä. Kaupungilla meinasi muutamaan otteeseen mennä palkokasvi nenään :D Muuten Jimi on oikeastaan aina iloinen ja nauravainen vauva ♥

Jutut heittelehtii nyt laidasta laitaan, oon niin väsyny että päässä pyörii pelkät silmät... Joten hyvää yötä ja ihanaa viikoloppua kaikille ♥
Rakkaudella Lola

Ps. Meidän puuhia kuvina voi bongata instasta, @rakkaudellalola.

2 kommenttia:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!