maanantai 3. helmikuuta 2014

Viikonloppu viipotellen paikasta toiseen

Perjantai ja osa lauantaista meni mukavasti Karstulassa. Perjantaina käytiin ulkoilemassa rapsakassa pakkasessa ja auringon paisteessa, kokkailtiin hyvää ruokaa ja höpöteltiin Jimin mummon kanssa. Lauantaina köröteltiin kotiin, oltiin Jimin kanssa niin väsähtäneitä reissusta, että nukuttiin muutaman tunnin päikkärit vierekkäin :)


Uninen ulkoilija.

Mammankin posket sai väriä !
 
 
Sunnuntaina kävin kävellen Jimin kanssa kaupassa. Vitsit miten mukavaa! Mulla on noin 2 kilsaa kotoa kaupoille, joten ihan sopiva lenkki tulee. Ajattelinkin tulevaisuudessa käydä kaupassa kävellen useammin, ihan turhaa tulee aina autolla köröteltyä.

Jimi oli ekaa kertaa rattaissa, otin vaan kopan pois meidän vaunuista ja nostin ihan vähän selkänojaa. Kovasti oli ihmeteltävää matkalla kauppaan.
 
 
Illasta käytiin syömässä mun siskon Janinan kanssa ja sen jälkeen kurvattiin mun porukoille saunomaan ja kylpemään. Jimi jäikin sinne yöksi, jotta saisin nukkua yhden yön kunnolla. Harmi vaan, että ikävöin pikkumiestä kamalasti ja nukuin aika huonosti.

Käytiin sunnuntain kunniaksi kebabilla :D

 
Tänä aamuna onkin alkanut kämpän raivaus! Kaikki paikat oon siivottu, sängyissä puhtaat lakanat ja pesukone huutaa jo kolmannen lastin kimpussa. Katselin myös kaikkia mun tavaroita ja oon niiiin kyllästyny kaikkeen. Koko kämppä on täynnä kaikkea ihan turhaa... Joten laitan niitä kirpparille ja nettiin myyntiin, saan vähän lisää tilaa. Meillä onkin tässä kevään aikana tiedossa remonttia! Vaihdan tänne parkettien tilalle laminaatit ja samalla laitan ton makkarin Jimin huoneeksi ja itse muutan asustelemaan olohuoneeseen.

Tällästä perus löpinää täällä.
Rakkaudella Lola

Ps. Oon syönyt viikon semi terveellisesti ja liikkunut, tänä aamuna nähtiin tulos! Puoli kiloa painoa pois ja vyötärön ympärys kutistunut 6 cm :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!