perjantai 10. tammikuuta 2014

Girls just wanna have fun!

Mun sisko tuli eilen meille saunomaan ja hengailemaan Jimbon kanssa. Kun Jimi meni nukkumaan, niin täräytettiin sauna tulille ja laitoin meille herkullisen iltapalan: tuoreita sämpylöitä, leikkeleitä, juustoja, munia, kasviksia ja yllärinä keksejä ja sipsejä. Herkuttelun jälkeen oli ihana mennä saunaan ottamaan kunnon löylyt ja saunan jälkeen uinahtaa tyytyväisenä sänkyyn.
 Mun sisko jäi tänne yöksi ja aamulla aloimme suunnittelemaan päivän ohjelmaa. Lähdettiin kauppaan ostamaan puruleluja Jimbolle, kun koko ajan jotain ollaan pureskelemassa, useimmiten omaa kättä...
 
Tänään tapahtui myös jotain spesiaalia! Me alettiin maistelemaan soseita. Ekana maistettiin nyt peruna-porkkanasosetta ja bataattia suunnittelin sitten seuraavaksi. Aion nyt ainakin aluksi tehdä soseet itse ja suunnitelmissa se on tulevaisuudessakin. Tietty jos mulla ei oo aikaa tai kyllästyttää, niin voin ostaa ne valmiina tai pyytää mun äitiä tekemään. Mutta ei mulla ole mitään valmissoseita vastaan, ite kun en kovinkaan usein syö eineksiä, niin samahan se on Jimillekkin tehdä itse.
 Tässäpä vähän todistusaineistoa ekasta kerrasta :D

 
 
Kello alkaakin olemaan aika paljon ja vielä suihkuun pitäs mennä. Ihanaa iltaa ja huomista aamua! Ja hei, Kommentti jättää jälkensä -kampanja saa jatkoa, käykää tsekkaamassa http://jatajalki.fi/. Ja myös Facebookista löytyy :)
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!