torstai 28. marraskuuta 2013

Passion for food

Rakastan katsella kuvia ruoasta, syödä hyvää ruokaa ja kokkailla. Oon aina tykkännyt tehdä ruokaa, se on se juttu missä oon hyvä ja mitä haluan tehdä. Välillä meillä voi olla Herra M:n kanssa sukset ristissä, että kumpi saa tehdä ruoan :D Mulle keittiö on mun oma pyhä paikka ja en halua päästää sinne ketään!!! Mutta monesti Herra M vaan menee sinne ja laittaa hyviä ruokia, onhan se ihanaa <3
 
 
 
Sain viikon sisään muutaman ison kirjeen ja ne sisälsivät mun tutkintotodistukset, yhdet sain jo keväällä. Niissä olikin sitten numeraalinen arviointi kaikista kursseista ja oon ihan tosi tyytyväinen! Suurin osa kursseista oli saanut arvosanaksi kakkosen (1 tyydyttävä, 3 kiitettävä), muutama kolmonenkin oli myös mukana. Ja näytöistä kaikista olin saanut kolmoset! Oon selkeesti valinnut oikean alan ruoan parissa ;)

 
 
Muuten tää viikko onkin ollut täynnä sutinaa ja hommaa, viikonloppuna relataan! Ihanaa iltaa kaikille <3
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!