keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Lazy days

En oo tehny oikeastaan yhtään mitään pariin päivään. Laiskottaa ja särkee, plääh. Tässä sängyssä oon vaan pötkötelly, liikkuminenkin on hyvin minimaalista, todella T-U-R-H-A-U-T-T-A-V-A-A! Onneks mun päiviä on edes ilostuttanut pyykin peseminen, tiskaus ja ruoan laitto :D Plus tietty Emmerdale ja Serranon perhe, oon kunnon eläkeläinen..
 Aion tässä nyt ihan repästä ja lähden puudelin kanssa kävelylle, sen jälkeen aina supistelee mukavasti, jos jotain edistystä tapahtuis vaikka :) Huomenna taas katsellaan vauvaa ultralla ja saadaan lisää tietoa tulevasta.
 
Rakkaudella Lola
 
Ps. Tein ruoaksi lasagnen, mutta mulla loppui lasagnelevyt kesken. Korvasin niitä sitten spagetilla, voi olla aika jännää lasagnea :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!