maanantai 9. syyskuuta 2013

Buzzador - Pepsodent White Now Gold

Viime syksynä aloin Buzzadoriksi. Olin lukenut siitä jostain blogista ja se kuulosti musta kivalta hommalta, liityin ja odottelin kutsuja kamppanjoihin. Sainkin heti yhden, mutta mua ei siihen sitten valittu.
Sitten asia unohtui ja koska olen huono lukemaan mun sähköposteja (tai vastailemaan kellekkään mihinkään netissä, sorge vaan...), niin mulla meni monta kutsua ohi. Nyt vihdoin ja viimein ehdin vastaamaan kutsuun ja pääsin mukaan kamppanjaan, JEIJ!
 
Kampanja mihin pääsin mukaan, oli Pepsodent White Now Gold-hammastahnan kamppanja. Olin aikasemmin kokeillut White Now-tahnaa ja olin siihen ollut ihan tyytyväinen, mielelläni lähdin testaamaan tätä uutuutta!
 
Saapuneesta paketista paljastui hammastahna, harja ja kasa jaettavia näytteitä.

 
Tässäpä vähän tietoa Pepsodent White Now Gold- hammastahnasta:
  • Soveltuu päivittäiseen käyttöön
  • Antaa valkoisemman hymyn heti ensimmäisestä harjauksesta
  • Sininen blue light-ainesosa antaa väliaikaisen optisen vaikutelman valkoisista hampaista
  • Päivittäin käytettynä poistaa myös tummentumia hampaan pinnalta
  • Tuote sisältää fluoria
  • Pakkauskoko 75 ml
  • Suositushinta: noin 3,90 €
  • Myytävänä useimmissa päivittäistavarakaupoissa

Itse oon kyllä tykännyt tästä hammastahnasta! Sitä aikaisempaa White Now-tahnaa oon käyttänyt jo jonkin aikaa, mutta tää oli musta vielä parempaa. Sinistä väriä oli lisätty ja hampaat kyllä näytti musta valkoisemmilta kuin ennen, mulla on aina olleet kellertävät hampaat. Mulla on etuhampaissa pieniä halkeamia ja tällä oon saanut ne "huijattua" piiloon. Jos osaisin hymyillä kuvissa niin, että hampaat näkyy, laittaisin tänne kuvia. Yritin kyllä ottaa sellasia, mutta näytin ihan idiootilta :D
Onko muut käyttäneet tätä hammastahnaa? Mitä ootte mieltä?

Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!