perjantai 5. heinäkuuta 2013

Mummolassa part. 2

Vaihdoin suunnaksi toisen mummolan. Käytiin mummon ja papan kanssa torilla ja vähän rotuaarillakin, seuraksi nappasimme serkkuni Fannin. Voi vitsi kun hän on söpö! Kävin nopsaa kirjakaupassa ostamassa uuden kalenterin ja nappasin samalla mukaan kirjan, oli todellinen must have. Keräilen keittokirjoja ja tarkoitus on ollut täälläkin esitellä mun lempparit, tässä nyt tämä uusin.

En ole koskaan tykännyt Hans Välimäestä, mutta nyt kun hän on ollut taas telkkarissa, niin mielipiteeni on muuttunut. Kirjassa oli hyviä, vanhoja reseptejä ja kauniit kuvat.
 
 
Kaupungilla käppäilyn jälkeen ajeltiin sitten mummolaan syömään ja höpöttelemään. Aika vierähtikin nopeasti ja illasta tätini haki minut heille. Oli kiva höpötellä tädinkin kanssa ja samalla näin serkkuni, joka juhlii tänään synttäreitään, onnittelut sinne!
 
 
Mummo on haka kasvattamaan kukkia, ympäri vuoden kukkii joku monista orkideoista.
 
Tänään heräsin aikaisin ja otin suunnaksi serkkuni, joka asuu samassa talossa kuin mun iskä. Hassua, oon ollu täällä maanantaista asti ja nyt vasta sain tietää :D Siitä sitten lähdin vielä toisen mummon luo Liminkaan ja kävin vielä tapaamassa isomummoa. Paljon on ihmisiä mahtunut tähän reissuun ja kaikkia on ollut ihana nähdä!
Nyt vasta oon tajunnut, että mullahan on todella paljon sukulaisia! Yhteensä kuusi tätiä, yksi eno, mummot, pappa, isomummo ja 17 serkkua ja vielä mun serkkujen lapset! Täytyy seuraavalla kerralla varata reissulle aikaa ainakin 2 viikkoa, ehtii sitten rauhassa tavata kaikkia :)
 
Iskä haki mut mummolasta ja haettiin vähän herkkuja, otin kebabia, NAM! Söin vaan osan mun annoksesta ja sokerit pysy kurissa, JEE! Söin tänään muutenkin vaan hedelmiä ja salattia ja kävin muutaman kerran kävelyllä. Tää olikin vika ilta täällä ja aamulla on suunta kotia kohti! Onkin jo kova ikävä, varsinkin koiraa :D
 
Yritin ottaa mahasta kuvaa peilin kautta, näin hyvin onnistuin...
 
 
Rakkaudella Lola
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!