lauantai 22. kesäkuuta 2013

Yötön yö

 
 
 
 
 
Jaksoin valvoa yöllä puoli kahteen, sitten uuvahdin. Muistelin viime juhannusta, mitä tein ja missä. Olin yhden parhaimman ystäväni ja hänen miehensä luona. Syötiin, juotiin, saunottiin savusaunassa ja lilluttiin paljussa. Kuunneltiin musiikkia, tanssittiin, soitettiin ja laulettiin. Oli ihanan rento juhannus, hyvässä seurassa <3 Olo kolmen päivän juhlinnan jälkeen ei ollutkaan niiiin hyvä :D Vuosi sitten heräsin kainalossani jaska jokunen eli Jack Daniels, tänä vuonna hieman eri meininki...
 
Ennen nukkumaan menoa keräsin tyynyni alle sen seitsämän kukkaa ja tänä juhannuksena näinkin unia! Jos tähän taikaan on uskominen, niin olen jo sen miehen kanssa, kenestä tulee mun sulhanen. Yksi ystäväni, joka näkee asioita tulevaisuudesta (mm. lapseni sukupuolen), sanoi minulle vähän aikaa sitten, että te muuten meette naimisiin kohta. Olin ihan että jaa-a, never gonna happen :D
 
Minä hipsin tästä nyt jatkamaan puuhastelua, mukavaa päivää kaikille!
 
Rakkaudella Lola
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!