lauantai 15. kesäkuuta 2013

Sadepäivän ilot 14.6

Koko päivän satoi vettä, mutta mua ei haitannut! Oon ottanu rennosti, taas meni muutama päivä pyöriessä paikasta A paikkaan B, unohtamatta mutkia.
 
Kämppää on tullut siivoiltua ja tavaroiden laittelu vain jatkuu. Muutama päivä sitten sain apurin ja yhdessä tyhjensimme kaappeja ja siirsimme tavaroita varastoon, sekä laittelimme vauvan sänkyä paikoilleen. Oon tosi tyytyväinen tohon sänkyyn, ostin sen käytettynä ja hintaa sängylle ja patjalle tuli vain 60€! On vielä sellainen malli, mistä saa tuon yhden laidan irti :)

 
 
 
Lopetettiin päivä vierailuun Pandan tehtaan myymälässä. Jos täällä päin liikkuu, niin kannattaa ehdottomasti käydä! Itsellekkin tuli ihan hullaantuminen tuolla, täytelaku pussit 3 kpl eurolla, NAM NAM.
 
Eilen sitten käytiin virastoissa, kirpparilla, satamassa ja jopa laulamassa karaokea! Virastot oli ihan PLÄÄH, kirpparista myöhemmin lisää ja karaoke oli jees :) Hassua, jo toisen kerran olen eksynyt baariin juomaan limpparia! Eilen tosin ihan raivoraittiissa seurassa, vain karaoken tähden piti lähteä :D Sataman yö-tapahtuma oli kyllä pettymys, ajateltiin mennä sinne syömään, mutta koko tapahtuma olikin tänä vuonna aidattu ja sisälle olisi pitänyt maksaa.. Muutama koju oli eilen aidan ulkopuolella. Ei ihan pelkän ruokailun tähden viititty sinne sitten mennä.
 
Sain tänään kälyltä tälläisen josta olin haaveillut...
 
... ja tällaisen jota tarvitsen, KIITOS <3
 
Tänään olenkin sitten hölläillyt! Keli on ollut niin huono, että puudelikin on saanut tylsistyä sisällä. Se onkin hauskuuttanut itseään mm. repimällä kolme pehmolelua, JEIJ. Sain siivottua koko kämpän lattiasta kattoon, pesin pykkiä, tein tortilloja, lueskelin kirjaa ja nukuin kolmen tunnin päikkärit, nyt on taas akut ladattu! Huomenna suunnataankin mökille vähän hommiin. Saas nähdä jaksanko tän mahan kanssa tehdä mitään...
 
Rakkaudella Lola
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!