lauantai 1. kesäkuuta 2013

Köllöttelyä

Täällä sitä mökillä vaan köllötellään ja turvotaan! Tänään vähän vähemmän kun eilen, oon juonu tosi paljon vettä. Mun siskolla Jossulla alko tänään kesäloma ja me ollaan yhdessä vaan laiskoteltu, muut on tehny hommia :D
 
Tänään on ollu jotenkin sellanen pahan-mielen-päivä, kaikki on ollu kurjaa. Oon ajatellut paljon tulevaisuutta, vanhemmuutta ja parisuhdetta. Kaikki asiat on niin isoja ja muutokset niin suuria, itse kun ei paljoakaan voi asioihin vaikuttaa. Mutta päätän nyt ottaa asiat löysin rantein ja yrittää elää hetkessä, stressaamatta turhaan asioita ja tilanteita joihin en voi vaikuttaa. Eiköhän ne asiat järjesty, on tähänkin asti järjestynyt :)
 
 
Tässä vielä asia joka nauratti mua muutama päivä sitten, herra M:n ripustamat pyykit :D Vain mies voi jättää pyykit noin ruttuun! Ajatus oli tietysti tärkein, kiitos M <3
 
Lähden tästä saunan raikkaana vielä ottamaan iltapalaa!
 
Rakkaudella Lola
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!