sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Huippu löytö

Nyt kun en oo ollut enää töissä, niin on ollut ihanaa lakata kynsiä! Aikaisemminhan tein töitä kokkina ja sillä alalla ei kynnet saa olla pitkät ja lakkaus on kielletty. Ja ymmärtäähän sen, eipä olis kiva safkoistansa kaivaa lakan rippeitä...
 
Nyt kun oon kokkaillut vaan kotona, niin mulla on koko ajan ollut lakatut kynnet. Olo on niin girlie kun on lakaa :D Jotenkin myös nyt raskauden aikana on kynnet kasvaneet ihan tosi nopeesti ja niistä on tulleet todella vahvat.
 
 
Viime viikolla pyörin keskustassa ja huomasin, että Anttilassa oli tarjouksessa Lumenen lakat (sellaiset pienet) 3,90€. Meinasin hullaantua. Onneksi hillitsin itseni ja otin vain yhden :D Yleensä oon lakkaillut pinkillä, mustalla, violetilla ja muilla räikeillä väreillä. Nyt nappasin mukaani hennon roosan lakan. Tässä on kyllä hinta-laatu kohdillaan! Helppo lakata isolla sudilla, kuivuu suht nopeasti ja pysyy hyvin.
 
 
Kahden kerroksen jälkeen näyttää lähes siltä, että mulla on ranskalainen manikyyri :) Ja lakkahan oli Lumenen gloss & care, sävy 13 pionimeri. Suosittelen!
 
Rakkaudella Lola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!