torstai 23. toukokuuta 2013

Elämää kuvina

Taas on tullut puuhasteltua! Päivät menevät niin nopeasti, en ehdi kaikkea edes saada valmiiksi. Huomenna onkin taas kiva päivä, kampaajalle aika, IHANAA! Oon värjännyt mun hiukset yli 5 kuukautta sitten...  Mutta laitanpa tähän perään kuvia tältä viikolta!
 
 
Mun kukat on alkaneet kasvamaan, JES! Yleensä tapan kaikki kasvit...
Tarjoilin itselleni aamiasen sänkyyn :D
Herkuttelua ihanan ystävän kanssa.
Uusi puhelin on aiheuttanut harmaita hiuksia, en vielä ihan hiffaa tätä, aikaisemmin mulla oli Samsung. Mutta uskon, että on ihan hyvä luuri!
 
Uudet vaunut tulivat! Tai nämä on sellaiset yhditelmä tsydeemit, eli on nyt pelit ja vehkeet valmiina :D
Vietin tänään kivaa päivää siivoten ja nyt nautin täällä kupposen teetä ja...
... vähän hulluttelen!
Tähän viikkoon on mahtunut myös urheilua, neuvolaa, grillailua, koiran kanssa puuhastelua, auton laittoa ja liian vähän laiskottelua!
 
Mukavaa huomista PERJANTAITA kaikille!
 
Rakkaudella Lola
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!