torstai 3. tammikuuta 2013

Ruokapäiväkirja ja vähän muutakin

Jaksoin pitää ruokapäiväkirjaa kaksi päivää :D Tiistaina olin töissä ja eilen en syönyt mitään muuta kuin pizzan ja suklaata, hups. Tänään olen skarpannut ja syönyt omenan ja appelsiinin. Ja suklaata... Mutta siis tiistain syömiset:




Näiden lisäksi leipä salaatilla, juustolla ja kinkulla sekä yksi pulla.

Nyt olen tullut taas tänne maalle rauhaan. Mulla alkoi talviloma, mutta se meneekin tehdessä näyttötehtäviä. Tänään olen jaksanut tehdä kaksi lähes valmiiksi ja vielä olisi näääääin paljon tehtävää. No, kerran kun ne tekee, niin ei tarvitse niihin enää palata :) Tässä vähän maistiaisia siitä mitä olen tehnyt koulua varten töissä:

 
Tulee ihan nälkä näitä katsellessa...
 
Täällä maalla olo on kyllä mukavaa, mutta yksi iso miinus kyllä on. Nimittäin katuvalojen puute. Pelkään ihan kamalasti pimeää ja en todellakaan uskalla tuonne ulos lähteä kävelemään. Leia pääsee lenkille vain valoisaan aikaan!
 
Lähden tästä jatkamaan tehtäviä ja leikkimään yhden ylivirkeän villakoiran kanssa. Ehkä vielä tänään herra M:n kainalossa leffaa :) Kivaa iltaa kaikille!
 
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!