perjantai 4. tammikuuta 2013

Ajatuksia urheilusta

Vihaan urheilua. En kyllä edes itsekkään tiedä miksi.
Silti olen nyt harrastanut sitä säännollisesti puolisen vuotta. Välillä olen ihan euforiassa treenin jälkeen, mutta useimmiten en. Mistähän tämä johtuu?

Lajeja joista pidän:
  • Kävely ja lenkkeily
  • Patikoiminen
  • Uinti
  • Pyöräily
  • Tanssi
  • sulkapallo
Parasta urheilua mitä tiedän, on metsässä lenkkeily. Siellä on niin rauhallista ja hiljaista. Ei tarvitse puhua kenellekkään, eikä nähdä muita. Metsässä on ihana tuoksu ja kaunista. Nautin metsässä oleilusta. Tasaisella kävely saa jotenkin paikat puutumaan, metsässä on sopivasti vaihtelua.

 
Haluaisin saada urheilusta nautintoa ja saada sen riippuvuuden tunteen, mikä nyt välillä uupuu. Vuonna 2013 aion panostaa omaan hyvään olooni ja liikuntaan. Haluan nimittäin pysyä terveenä tulevaisuudessa. Vaikka urheilun aloittamisen jälkeen olen kyllä ollut sairaampi kuin ikinä :D

Taidankin laittaa tänne myös treenejä ylös, jos vaikka se pylly nousisi useammin ylös penkistä :)

Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

Rakkaudella Lola

2 kommenttia:

  1. Hei haluisitko jokus lähtee mun kanssa liikkumaan? Mä taas rakastan liikuntaa ja oon siitä riippuvainen, jos vaikka saisin tartutettua sen suhun :) Nyt kun vauva syntyy, niin varmasti liikunta tulee elämään ihan luonnollisestikin vaunulenkkien sun muun myötä.

    Metsä on ihana paikka! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, se olis kyllä kiva! Haluaisin opetella juoksun salat ja mahdollisesti joskus vielä päästä juoksemaan maratonia!

      Metsässä jotenkin aina mieli virkistyy, vaikka olis kuinka huono päivä, niin metsässä tehdyn lenkin jälkeen on ajatukset selkiytyneet. Siellä on aivan ihanaa <3

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!